ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ: Dilaz Hellas Dilaz Hellas :GREEK ANTHEM

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΗ ΠΑΣΑ

Φώτο 01:
Σουλιώτες πολεμάνε για την ελευθερία


ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΖΑΒΕΛΑ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΗ ΠΑΣΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ
ΦΩΤΟ ΤΖΑΒΕΛΑ


Το γράμμα του Λάμπρου Τζαβέλα προς τον Αλή Πασά έγραφε τα εξής:

«Αλή πασά, χαίρομαι που γέλασα ένα δόλιο και είμαι εδώ για να προστατεύσω
την Πατρίδα μου εναντίον ενός κλέφτη.
Ο γιος μου θα πεθάνει, εγώ όμως θα τον εκδικηθώ πριν από τον θάνατό μου.

Κάποιοι Τούρκοι, όπως εσύ, θα πουν ότι είμαι άσπλαχνος πατέρας με το να θυσιάσω τον γιο μου για τη δική μου σωτηρία.


Σου απαντώ ότι εάν εσύ πάρεις το Σούλι θα σκοτώσεις το γιο μου, την υπόλοιπη οικογένεια μου και τους συμπατριώτες μου
και τότε δεν θα μπορέσω να εκδικηθώ τον θάνατό του.

Αν όμως νικήσουμε, θα μπορέσω να κάνω κι άλλα παιδιά, αφού έχω νέα γυναίκα.

Εάν ο γιος μου, νέος καθώς είναι, δεν μείνει ευχαριστημένος με το να θυσιαστεί για την πατρίδα του,
αυτός δεν είναι άξιος να ζήσει και ν’ αναγνωρίζεται σαν γιος μου.

Προχώρα, άπιστε, είμαι ανυπόμονος να σ’ εκδικηθώ.


Εγώ, ο ορκισμένος εχθρός σου.»

Copyright by: Dilaz®

Δεν υπάρχουν σχόλια: